Podziel się
Jeżeli na co dzień:
- Odpowiadasz za rozwiązywanie incydentów i problemów zgłaszanych przez użytkowników
- Definiujesz usługi i uzgadniasz dla nich SLA
- Walczysz o dotrzymanie SLA uzgodnionego z biznesem
- Monitorujesz i raportujesz poziom usług (SLA) do biznesu i/lub zarządu
- Tłumaczysz się przed biznesem z niskiej jakości świadczonych usług i nie dotrzymania SLA
- Zarządzasz zespołem IT, odpowiedzialnym na utrzymanie systemów informatycznych
- Zarządzasz budżetem organizacji IT
- Współpracujesz z dostawcami zewnętrznymi
- Wdrażasz nowe rozwiązania, systemy i aplikacje
Pomogę Ci efektywniej i lepiej zarządzać usługami IT świadczonymi dla biznesu poprzez:
- Utworzenie katalogu usług świadczonych przez organizację IT dla biznesu
- Zdefiniowanie i uzgodnienie z biznesem wymaganego poziomu usług SLA
- Określenie działań zapewniających dotrzymanie wymaganego poziomu usług SLA
- Weryfikację pod względem merytorycznym umów z dostawcami IT
- Organizację pracy zespołów wsparcia/utrzymania: Service Desk, administratorzy infrastruktury, aplikacji, baz danych
- Zaprojektowanie, wdrożenie i/lub optymalizację procesów:
- Zarządzania incydentami
- Zarządzania problemami
- Zarządzania zmianą i konfiguracją
- Zarządzania poziomem usług
- Weryfikację i optymalizację wykorzystywanych narzędzi monitorowania i raportowania:
- Wymaganego poziomu usług – SLA
- Obsługi zgłoszeń: incydenty, problemy, service requesty – ITSM
- Infrastruktury sprzętowo-programowej
Zapraszam do kontaktu ze mną, w celu omówienia zakresu i zasad współpracy.
Mariusz Siek
email: ms@mariuszsiek.pl
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/mariuszsiek/
Podziel się