Skip to content

  • O mnie
    • Misja i wizja
  • Oferta
  • Referencje
  • Publikacje
  • Certyfikaty

Mariusz Siek

Knowledge and Experience in ITSM and more

  • Home
  • Certyfikaty

Certyfikaty

Podziel się
   

ITIL® 4 Master
ITIL® 4 Strategic Leader
ITIL® 4 Managing Professional

ITIL® 4 Specialist Create, Deliver and SupportITIL® 4 Strategist Direct, Plan and ImproveITIL® 4 Specialist High - Velocity IT
ITIL® 4 Leader: Digital & IT Strategy
ITIL® 4 Specialist : IT Asset Management

ITIL® 4 Practice Manager
ITIL® 4 Practitioner: Service DeskITIL® 4 Practitioner: Incident ManagementITIL® 4 Practitioner: Problem ManagementITIL® 4 Practitioner: Monitoring and Event ManagementITIL® 4 Practitioner: Service Request Management
ITIL® 4 Practitioner: Service Configuration ManagementITIL® 4 Practitioner: IT Asset ManagementITIL® 4 Practitioner: Change EnablementITIL® 4 Practitioner: Deployment ManagementITIL® 4 Practitioner: Release Management


Podziel się
   

Primary Sidebar

Zapisz się na blog

Wprowadź swój adres email aby zaprenumerować ten blog i otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach przez email.

Społeczności

  • Facebook
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • YouTube

Ostatnie wpisy

  • ITIL 4 i AI w ITSM (JSM): Jak sztuczna inteligencja zmienia oblicze zarządzania usługami IT?
  • System Wartości Usług (SVS) ITIL 4: Jak przekładać technologie na realne korzyści biznesowe?
  • Cyfrowa Rewolucja w IT: Jak Strategia Cyfrowa i ITIL Wspólnie Kształtują Przyszłość Usług
  • CMDB: Fundament Sprawnego Zarządzania Usługami IT
  • Jak praktyki ITIL wspierają wymagania zawarte w DORA?

Tagi

Administrator IT Bezpieczeństwo BoDziała CMDB DevOps domena Dostawca doświadczenie Facebook IT ITIL ITIL4 ITSM KatalogUsług komputer Książka MierzenieSLA ModelUsługowy Motywacja Muzyka Narzędzia ITSM OLA Posłuchaj praca PraktykiZarządzania Procesy ProstooITIL Przemyślenia Recenzja ServiceDesk ServiceValuSystem SLA StrumieńWartościUsług SVS SystemWartościUsług TrzyDrogi uczyć się UmożliwianieZmian UnderpinningContract UsługaBiznesowa UsługaSystemu wordpress ZarządzanieIncydentami ZarządzanieWnioskamioUsługi Zdrowie

Archiwum

  • czerwiec 2025
  • maj 2025
  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • styczeń 2025
  • grudzień 2024
  • listopad 2024
  • październik 2024
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • listopad 2018
  • wrzesień 2018
  • lipiec 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • luty 2018
  • styczeń 2018
  • grudzień 2017
  • listopad 2017
  • październik 2017
  • kwiecień 2016
  • marzec 2016

Najnowsze wpisy

  • ITIL 4 i AI w ITSM (JSM): Jak sztuczna inteligencja zmienia oblicze zarządzania usługami IT?
  • System Wartości Usług (SVS) ITIL 4: Jak przekładać technologie na realne korzyści biznesowe?
  • Cyfrowa Rewolucja w IT: Jak Strategia Cyfrowa i ITIL Wspólnie Kształtują Przyszłość Usług
  • CMDB: Fundament Sprawnego Zarządzania Usługami IT
  • Jak praktyki ITIL wspierają wymagania zawarte w DORA?

Społeczności

  • Facebook
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • YouTube

Najbardziej popularne wpisy

  • Zarządzanie zasobami i konfiguracją
  • "Potęga teraźniejszości" Eckhart Tolle
  • Jak kamienie w woreczku żółciowym zmieniły moje życie
  • DevOps – Pierwsza droga - Zasady przepływu
  • Miłość i Einstein

Copyright © 2025 Mariusz Siek. Powered by WordPress and Stargazer.