O mnie

Podziel się
  • 11
  •  
  •  
  •  
  •  

Mariusz-Siek

Cześć

Nazywam się Mariusz Siek:

  • Optymista na co dzień
  • Uśmiechnięty nawet gdy pada deszcz
  • Pozytywnie nastawiony do życia i otaczającego świata
  • Zawsze chętny do pomocy i otwarty na innych ludzi.

Dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem w zarządzaniu usługami IT, według najlepszych praktyk ITIL. Pomagam organizacjom IT efektywniej i sprawniej zarządzać usługami świadczonymi dla biznesu. Moje obszary ekspertyzy to:

  • tworzenie katalogu usług
  • definiowanie i uzgadnianie SLA
  • projektowanie, wdrażanie i optymalizacja procesów zarządzania incydentami, problemami, zmianami i poziomem usług
  • weryfikacja pod względem merytorycznym umów z dostawcami IT

Witam Cię na moim osobistym blogu, na którym umieszczam treści bliskie mojemu sercu oraz umysłowi. Chcę w ten sposób dać coś od siebie innym. Zainteresować czymś, zachęcić do czegoś, pokazać mój punkt widzenia i moje postrzeganie obecnego świata.

Moje wpisy będę umieszczał 2-3 razy w tygodniu. Jeden będzie dotyczył tematyki zawodowej, związanej z zarządzaniem usługami IT a pozostałe spraw bieżących, którymi żyję, takich jak recenzja przeczytanej książki czy wysłuchana płyta.

Moje najciekawsze wpisy

Moja biografia

Swoją karierę zawodową w branży informatycznej, zaczynałem w 1999 jako Webmaster w Sun Microsystems (obecnie Oracle). Następnie od 2001 roku byłem administratorem systemów informatycznych (MS Windows, MS Exchange) w grupie Softbank (dzisiaj Asseco) uzyskując certyfikację MCSE. MCSA i MCDBA.

W 2004 roku zostałem zaangażowany do projektu CEPiK wykonywanego dla MSWiA, gdzie uczestniczyłem w utrzymaniu operacyjnym systemu w trybie 24/7/365 i kierowałem zespołem administratorów. W ramach tego samego projektu od 2007 roku rozpocząłem swoją przygodę z najlepszymi praktykami ITIL. Byłem odpowiedzialny za definiowanie, uzgadnianie katalogu usług i SLA oraz monitorowanie i raportowanie poziomu usług. W tym czasie zdobywałem wiedzę i doświadczenie, które zaowocowały certyfikacją ITIL Expert w 2010 roku.

Od tego czasu wykorzystuję wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu usługami IT według ITIL w wielu projektach wdrażając i utrzymując takie procesy jak zarządzanie incydentami i problemami, zarządzanie zmianą i konfiguracją oraz zarządzanie poziomem usług. Posiadam również wiedzę i doświadczenie w zarządzaniu projektami według metodyk PRINCE2 i Agile PM.

Uczestniczyłem w projektach realizowanych dla:

Wolny czas spędzam z rodziną i znajomymi. Lubię słuchać różnorodnej muzyki, która jest dobra i wpada w ucho. Dla sprawności fizycznej ćwiczę na orbitreku, jeżdżę na rowerze a w okresie letnim koszę trawę na działce :-).

Jeżeli chcesz mnie lepiej poznać zawodowo, zapraszam do odwiedzenia mojego profilu na LinkedIn a jeżeli prywatnie to na profil na Facebooku, Twitterze, Pintereście, Instagramie.

Informacje kontaktowe

Możesz skontaktować się ze mną za pośrednictwem:

Jeżeli zainteresował Cię swoja osobą albo wpisami, które umieściłem podziel się tą wiedzą z innymi osobami.

Pozdrawiam serdecznie

 

Mariusz Siek


Podziel się
  • 11
  •  
  •  
  •  
  •