Oferta

Podziel się
  • 12
  •  
  •  
  •  
  •  

oferta

Jeżeli na co dzień:

  • Odpowiadasz za rozwiązywanie incydentów i problemów zgłaszanych przez użytkowników
  • Definiujesz usługi i uzgadniasz dla nich SLA
  • Walczysz o dotrzymanie SLA uzgodnionego z biznesem
  • Monitorujesz i raportujesz poziom usług (SLA) do biznesu i/lub zarządu
  • Tłumaczysz się przed biznesem z niskiej jakości świadczonych usług i nie dotrzymania SLA
  • Zarządzasz zespołem IT, odpowiedzialnym na utrzymanie systemów informatycznych
  • Zarządzasz budżetem organizacji IT
  • Współpracujesz z dostawcami zewnętrznymi
  • Wdrażasz nowe rozwiązania, systemy i aplikacje

Pomogę Ci efektywniej i lepiej zarządzać usługami IT świadczonymi dla biznesu poprzez:

  • Utworzenie katalogu usług świadczonych przez organizację IT dla biznesu
  • Zdefiniowanie i uzgodnienie z biznesem wymaganego poziomu usług SLA
  • Określenie działań zapewniających dotrzymanie wymaganego poziomu usług SLA
  • Weryfikację pod względem merytorycznym umów z dostawcami IT
  • Organizację pracy zespołów wsparcia/utrzymania: Service Desk, administratorzy infrastruktury, aplikacji, baz danych
  • Zaprojektowanie, wdrożenie i/lub optymalizację procesów:
    • Zarządzania incydentami
    • Zarządzania problemami
    • Zarządzania zmianą i konfiguracją
    • Zarządzania poziomem usług
  • Weryfikację i optymalizację wykorzystywanych narzędzi monitorowania i raportowania:
    • Wymaganego poziomu usług – SLA
    • Obsługi zgłoszeń: incydenty, problemy, service requesty – ITSM
    • Infrastruktury sprzętowo-programowej

Zapraszam do kontaktu ze mną, w celu omówienia zakresu i zasad współpracy.

Mariusz Siek

email: ms@mariuszsiek.pl

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/mariuszsiek/

www: http://mariuszsiek.pl


Podziel się
  • 12
  •  
  •  
  •  
  •