Publikacje

Podziel się

Katalog usług i SLAKatalog usług i SLA

Gdy w 2006 roku zaczynałem moją przygodę z zarządzaniem usługami IT, nie sądziłem, że będzie taka długa, interesująca i owocna. Co najciekawsze zacząłem ją właśnie od katalogu usług i SLA, co w tamtym czasie było raczej niecodziennym podejściem, ponieważ większość zaczynała od procesów service operation a ja zacząłem od service delivery. Nie był to mój świadomy wybór, ale wynikał z potrzeby realizowanego projektu. Nie żałują tego. Wręcz przeciwnie wdzięczny jestem, że tak się właśnie stało, ponieważ dzięki temu spodobała mi się ta dziedzina i zacząłem ją co raz lepiej poznawać.

Ponieważ od tamtego czasu minęło już prawie 12 lat, postanowiłem podzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem z tego okresu. Wiedzą unikalną, bo podpartą doświadczeniem zdobytym w dużych projektach dla administracji rządowej oraz w branży ubezpieczeniowej.

W dokumencie przedstawiam jak dobrze i prawidłowo utworzyć katalog usług, jakie parametry SLA zdefiniować i jak je mierzyć aby można było świadczyć usługi IT na jak najwyższym poziomie. Zapraszam do lektury i mam nadzieję, że przedstawione informacje, pozwolą lepiej i głębiej zrozumieć ten temat.

Zapraszam do pobierania i czytania pliku, klikając na tytuł lub obrazki na stronie.


Podziel się